PEATÜKK 1

PEATÜKK 2

PEATÜKK 3

PEATÜKK 4

PEATÜKK 5

PEATÜKK 6

PEATÜKK 7

Peatükk 1

Peatükk 2

Peatükk 3

Peatükk 4

Peatükk 5

Peatükk 6

Peatükk 7

1.5 KUI KÕIK EI SUJU NII NAGU PEAKS?

Arusaamatused

Mõnikord võib juhtuda, et klienti on valesti mõistetud või ei ole teenus õnnestunud täpselt nii, nagu peab või on mõni muu arusaamatus hakanud segama kliendi ja juuksuri vahelist suhtlust.
Kuidas sellist olukorda lahendada?
Arusaamatuste korral on kõige mittesobivam käitumine see, kui juuksur hakkab ennast kaitsma ja õigustama. Juuksuri eesmärgiks peab olema kliendiga heade suhete säilitamine, mitte talle nö koha kätte näitamine. Klient on see, kes tagab juuksurile töötasu olemasolu.
Ebameeldivas olukorras võib käituda järgmiselt: