PEATÜKK 1

PEATÜKK 2

PEATÜKK 3

PEATÜKK 4

PEATÜKK 5

PEATÜKK 6

PEATÜKK 7

Peatükk 1

Peatükk 2

Peatükk 3

Peatükk 4

Peatükk 5

Peatükk 6

Peatükk 7

2.15 PEA PESEMINE

Enne pea pesemise protseduuri juurde asumist peab juuksur endale selgeks tegema, milline on õige ja ergonoomiline juuksuri asend pesutooli juures, et ei tekiks soovimatuid ja piinavaid füüsilisi probleeme. Jälgima peab, et õlad oleksid alati suunatud taha poole ja kõht tõmmatud sisse. Selline asend väldib ka kliendile otsa kummardumist.

Keemiliselt töödeldud juuste pesemisel tuleb arvestada, et juuksed on tavapärasest kuivemad ja õrnemad ning seepärast peab kasutama õrnatoimelist šampooni. Keemiliselt töödeldud juuksed lähevad kergesti sõlmedesse ja pusadesse, mille peab õrnalt lahti kammima, alustades kuklast ja kindlasti juuste otstest. Palsami  kasutamine on vajalik.

...„Märkasin, et teil on väga kuivad juukseotsad – ma proovin ühte vahendit ja pärast vaatame, kas see mõjus ja tegi olukorra paremaks”...
Selline käitumine on üks parimaid moodusi teeninduse ja müügi arendamisel ilusalongis, kuna tekitab kliendis mitmeid kordi rohkem usaldust, kui müügiriiuli ees toimuv tegevus.

Kuivade šampoonide kasutamine on vajalik siis, kui mingisugusel põhjusel (allergia, seljaprobleemid jm), on tavapärane peapesemine vastunäidustatud. Kuiva šampooni võib kasutada ka enne soengu tegemist kohevuse lisamiseks. Šampoon tuleb piserdada peanahale ja edasi kogu juuksele (jälgides kaasasolevaid instruktsioone) ning koos rasu ja mustusega välja harjata, kasutades naturaalsete harjastega harja. Selline toode sobib eelkõige koduseks kasutamiseks.

Erivajadustega klientide pea pesemine sõltub suuresti kliendi erivajadusest. Mõned ratastoolis olevad kliendid soovitavad oma pead pesta nii, et nad on näoga kraanikausi poole ja kummarduvad ette, samuti saab võimalusel ära kasutada kõrguste reguleerimist. Sageli tulevad sellised kliendid salongi juba puhtaks pestud peaga, kuid vajadusel on võimalik kasutada kuivšampoone. Arvesse peab võtma kliendi soove ja ettepanekuid.